מוצרים שמוגדרים בקניית מחשב חדש נמכרים ביחידה אחת פר מערכת מחשב שלמה.

המקום לאנשים שאוהבים מחשבים החל מ 8/1997




FIFINE   FIFINE   FIFINE   FIFINE  
I

FIFINE
מוצרי FIFINE לפי מדפים באתר

מיקרופונים ואוזניות
מיקרופונים




FIFINE-K690
FIFINE K690 USB Microphone with Four Polar Patterns, Gain Dials, A Live Monitoring Jack and A Mute Button...
שנה אחריות
446/455
המחיר הנמוך הוא למשלמים במזומן שטרות או העברה בנקאית. המחיר הגבוה הוא לתשלום בכרטיס אשראי או בתשלום דחוי. מעל ל 3 תשלומים נגבת ריבית נוספת והנתונים מוצגים בהרחבה בדף המוצר

FIFINE-K668
FIFINE K668 USB Microphone Plug 'n' Play with Windows/Mac for Video Call, Streaming, Voice Over...
שנה אחריות
219/223
המחיר הנמוך הוא למשלמים במזומן שטרות או העברה בנקאית. המחיר הגבוה הוא לתשלום בכרטיס אשראי או בתשלום דחוי. מעל ל 3 תשלומים נגבת ריבית נוספת והנתונים מוצגים בהרחבה בדף המוצר

FIFINE-K670
FIFINE K670 USB Microphone with A Live Monitoring Jack for Streaming Podcasting on Mac/Windows...
שנה אחריות
329/336
המחיר הנמוך הוא למשלמים במזומן שטרות או העברה בנקאית. המחיר הגבוה הוא לתשלום בכרטיס אשראי או בתשלום דחוי. מעל ל 3 תשלומים נגבת ריבית נוספת והנתונים מוצגים בהרחבה בדף המוצר

FIFINE-K669
FIFINE K669 USB Microphone with Volume Dial for Podcasting, Recording on Windows and Mac...
שנה אחריות
244/249
המחיר הנמוך הוא למשלמים במזומן שטרות או העברה בנקאית. המחיר הגבוה הוא לתשלום בכרטיס אשראי או בתשלום דחוי. מעל ל 3 תשלומים נגבת ריבית נוספת והנתונים מוצגים בהרחבה בדף המוצר

שאלות נפוצות ותשובות:

האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם ?

כן. כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "בא לקחת". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה.

האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ?

כמובן. המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר. לעיתים (במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו

מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי ?

אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי רק כשכל המוצרים שהזמנתם הגיעו אלינו ולא במעמד ההזמנה עצמו. אנחנו לא מחייבים אוטומטית !!!

אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד ?

לא ממש. אין לנו מלאי. אמנם יש לנו מוצרים מסויימים במלאי אבל עם מבחר של כ 20000 מוצרים אי אפשר להחזיק מלאי. אין אצלנו תצוגה במשרד והכי קל ליצור הזמנה מהמחשב שלכם.

המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ?

מחירי מוצרים מתעדכנים יום יום, מעל 100 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים" כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.

כמה עולה משלוח ?

בפלונטר תוכלו לבחור בין משלוח בדואר רשום (מבוטח) ובין שליח. דואר רשום עולה 15 שקלים ומשלוח עולה 45 שקלים. המחיר הוא מחיר גלובאלי כלומר גם אם הזמנתם פריט אחד או מחשב עם מדפסת, סורק ושני מסכים תשלמו בדיוק את מחיר המשלוח הנקוב. סייג אחד הוא שאיננו מוכנים לשלוח מחשב או מסך גדול בדואר מפאת היחס של הדואר לחבילות. זכרו גם שהדואר איטי יותר ואין לנו שליטה בחבילה לאחר שיצאה מאיתנו. בתקופות של חגים או חופשים הדואר עובד לאט יותר מימים רגילים.

איפה אתם נמצאים ומתי פתוחים ?

לחצו פה...

איפה אפשר לקרוא את התקנון שלכם ?

התקנון נמצא פה ...