בחוה"מ סוכות ימים ג-ה משרדנו יהיה פתוח עד השעה 16:00
פלונטר-המקום לאנשים שאוהבים מחשבים החל מ 8/1997
מבצעים שרצים כרגע באתר וחשוב לשים לב ולנצל:
  • קנו מארז+ספק ANTEC עם חלון וקבלו רצועת לדים לפי בחירתכם - Red / Green
  • / Blue / Orange / White / Yellow
  • חולצת פלונטר Antec עם כל מערכת מחשב לגיימינג. יש בכל המידות. ספרו לנו איזו תרצו.
 
BYOPC
Facebook Group · 4,754 members
 הצטרפו לקבוצה 
קבוצת בניית מפרטי מחשב הגדולה בישראל !!!
 




לפני שאתם פותחים כרטיס לקוח
יש לכם כרטיס לקוח ישן בפלונטר ? שכחתם את הסיסמה ושם המשתמש ?
אל תפתחו כרטיס חדש. העבר שלכם באתר חשוב לנו כדי לדעת מה להציע לכם.
צרו איתנו טלפוני לבירור הפרטים או לחצו כאן לבירור הפרטים לפי כתובת הדואל שנתתם לנו בעבר

כל השדות המסומנים ב * (כוכבית) אדומה הינם שדות חובה לפתיחת כרטיס לקוח


* שם המשתמש: מלאו באותיות ומספרים באנגלית ומינימום שישה תוים.
אין למלא סימנים כמו .,-_@# וכו' אלא רק אותיות ומספרים.

* סיסמה: מלאו באותיות ומספרים באנגלית ומינימום שישה תוים. אין למלא סימנים כמו .,-_@# וכו' אלא רק אותיות ומספרים ויש משמעות לאותיות גדולות וקטנות אז זכרו מה בחרתם.
*תאריך הלידה משמש לביקורת


נשמח מאוד אם תמלאו גם את הנתונים הבאים
המחשב שברשותי
פי סי
מקינטוש
אחר
מאיפה שמעתי על פלונטר
חברים
מנוע חיפוש
אתר השוואת מחירים
פרסומת בעיתון
פרסומת באתר
בפורום
אחר
אני פעיל בפורום
HWzone
Tapuz
גיימרים בישראל (FB)
פורום חומרה - מחשבים, מובייל וכל מה שמסביב (FB)
Hometheater
Audio
iopanel
FXP
אחר
כינוי:
תחומי עניין
וידאו
מוזיקה
משחקים
תיכנות
גלישה
משרדי
אחר




כל השדות המסומנים ב * (כוכבית) אדומה הינם שדות חובה לפתיחת כרטיס לקוח

שאלות נפוצות ותשובות:

האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם ?

כן. כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "בא לקחת". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה.

האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ?

כמובן. המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר. לעיתים (במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו

מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי ?

אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי רק כשכל המוצרים שהזמנתם הגיעו אלינו ולא במעמד ההזמנה עצמו. אנחנו לא מחייבים אוטומטית !!!

אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד ?

לא ממש. אין לנו מלאי. אמנם יש לנו מוצרים מסויימים במלאי אבל עם מבחר של כ 20000 מוצרים אי אפשר להחזיק מלאי. אין אצלנו תצוגה במשרד והכי קל ליצור הזמנה מהמחשב שלכם.

המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ?

מחירי מוצרים מתעדכנים יום יום, מעל 100 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים" כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.

כמה עולה משלוח ?

בפלונטר תוכלו לבחור בין משלוח בדואר רשום (מבוטח) ובין שליח. דואר רשום עולה 15 שקלים ומשלוח עולה 45 שקלים. המחיר הוא מחיר גלובאלי כלומר גם אם הזמנתם פריט אחד או מחשב עם מדפסת, סורק ושני מסכים תשלמו בדיוק את מחיר המשלוח הנקוב. סייג אחד הוא שאיננו מוכנים לשלוח מחשב או מסך גדול בדואר מפאת היחס של הדואר לחבילות. זכרו גם שהדואר איטי יותר ואין לנו שליטה בחבילה לאחר שיצאה מאיתנו. בתקופות של חגים או חופשים הדואר עובד לאט יותר מימים רגילים.

איפה אתם נמצאים ומתי פתוחים ?

לחצו פה...

איפה אפשר לקרוא את התקנון שלכם ?

התקנון נמצא פה ...


בחוה"מ סוכות ימים ג-ה משרדנו יהיה פתוח עד השעה 16:00