NVIDIA Shadow of War
פלונטר-המקום לאנשים שאוהבים מחשבים החל מ 8/1997

מערכת הרכבת מפרט מחשב... הרכבת מחשב זעיר (נוק)... הרכבת מחשב קטן (STX)... מערכת הרכבת NAS...
מחשבים מוכללים All-In-One (AiO):  ASUS, DELL, HP, Lenovo
מחשבים ניידים (Laptops):  Alienware, ASUS, DELL, HP, Lenovo, Microsoft, MSI
We Accept Bitcoin KINGSTON CONFIGURATOR BYOPC - Build your own PC/NAS/AIO/NUC
מבצעים שרצים כרגע באתר וחשוב לשים לב ולנצל:
Bitcoin

ועכשיו לתכל’ס


בכל עסקת ביטקוין בשווי של מעל ל 5000 שח חברת הסליקה צריכה לקבל מאיתנו או מכם צילום תעודת זהות. הסיבה היא פיקוח ממשלתי. אז שימו לב שלא נוכל לבצע עסקה ללא צילום מצורף במייל.

מחירים:

ה נחשב אצלנו כתשלום במזומן. וזה אומר שלכל מוצר באתר יש 2 מחירים. האחד במזומן והשני באשראי. המחיר שתשלמו הוא מחיר המזומן.

שערי המרה:

אנחנו משתמשים בשערים של BitsOfGold.co.il ובאפליקציית BeBop (קיימת IOS/Android) לחישוב שער הביטקוין מול המחיר השיקלי של הזמנתכם.

מועד החיוב:

אנחנו מחייבים אותכם בעת סיום הכנת הזמנתכם. כך אנו מתחייבים בתקנון שלנו אבל בגלל שער הביטקוין שמשתנה בצורה היפראקטיבית החלטנו לעשות שינוי קל למען יציבות העסקה שלכם.

ברגע שנזמין את כל המוצרים ונדע שהכל טוב נסגור איתכם את התשלום. זה בדרך כלל קורה ביום העבודה שבו נכנסת ההזמנה אך אם היא תיכנס מאוחר מדי זה יקרה ביום העסקים הבא (כשאנחנו יודעים שיש את כל המוצרים אצל היבואנים או אם תבחרו להיות מחוייבים ולחכות למשלוח שצריך להיכנס אזי זה גם בסדר).

זיכויים:

במקרה שיש צורך בזיכוי הזיכוי מחושב בשקלים לפי מחיר הפריט ואז מומר לביטקוין בלי קשר לשער הביטקוין בעת החיוב המקורי. השקל הוא המטבע הקובע בכל שלב בעסקה.

מוצרים שונים ומשונים:

לאחרונה אנחנו מקבלים פניות לקנות מוצרים שאין לנו באתר. אז אם אתם רוצים לשלם בביטקוין ננסה להשיג לכם את המוצרים ובתנאי שהם נמכרים בארץ והם מיובאים על ידי יבואן שאנחנו עובדים איתו. אז קיבלנו בקשה לרובוט לניקוי ריצפה ונראה מה יקרה איתה ודומותיה. מוזמנים לאתגר אותנו. התנאי היחידי הוא תשלום בביטקוין.




את ההסברים מה זה ביטקוין ומאיפה משיגים אותם נשאיר לכם עם גוגל אבל הנה כמה קישורים חשובים

איגוד הביטקוין הישראלי
אודות ביטקוין בויקיפדיה העברית
מה כתבו השבוע על ביטקוין בעברית



נכתב ב 10.12.2013 ויערך מעת לעת כדי לכלול בתוכו תשובות לשאלות שיצוצו בנושא.

שאלות נפוצות ותשובות:

האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם ?

כן. כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "בא לקחת". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה.

האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ?

כמובן. המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר. לעיתים (במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו

מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי ?

אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי רק כשכל המוצרים שהזמנתם הגיעו אלינו ולא במעמד ההזמנה עצמו. אנחנו לא מחייבים אוטומטית !!!

אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד ?

לא ממש. אין לנו מלאי. אמנם יש לנו מוצרים מסויימים במלאי אבל עם מבחר של כ 20000 מוצרים אי אפשר להחזיק מלאי. אין אצלנו תצוגה במשרד והכי קל ליצור הזמנה מהמחשב שלכם.

המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ?

מחירי מוצרים מתעדכנים יום יום, מעל 100 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים" כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.

כמה עולה משלוח ?

בפלונטר תוכלו לבחור בין משלוח בדואר רשום (מבוטח) ובין שליח. דואר רשום עולה 15 שקלים ומשלוח עולה 45 שקלים. המחיר הוא מחיר גלובאלי כלומר גם אם הזמנתם פריט אחד או מחשב עם מדפסת, סורק ושני מסכים תשלמו בדיוק את מחיר המשלוח הנקוב. סייג אחד הוא שאיננו מוכנים לשלוח מחשב או מסך גדול בדואר מפאת היחס של הדואר לחבילות. זכרו גם שהדואר איטי יותר ואין לנו שליטה בחבילה לאחר שיצאה מאיתנו. בתקופות של חגים או חופשים הדואר עובד לאט יותר מימים רגילים.

איפה אתם נמצאים ומתי פתוחים ?

לחצו פה...

איפה אפשר לקרוא את התקנון שלכם ?

התקנון נמצא פה ...